کورالین

من یک نبودن بودم...

کورالین

من یک نبودن بودم...

But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here
I don’t belong here

بایگانی
آخرین مطالب

به تهوع شباهت داره

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ب.ظ

از این احساس متنفرم. از دیده نشدن متنفرم. از زیادی دیده شدن متنفرم.

از این که بهم گوش زد کنن متنفرم. از این که حق انتخاب نباشه متنفرم.

از اهمیت ندادن متنفرم. از آزادی نداشتن متنفرم. از بی مصرف بودن متنفرم. از زود گریه کردن متنفرم. از قیافم متنفرم. از ضعیف بودن متنفرم. از دوست نداشته شدن متنفرم. از فرار کردن متنفرم.

انقدر از همه چیز متنفرم که می تونم صد صفحه یه بند بنویسم: متنفرم...متنفرم...

ولی این حجم از تنفر چه فایده ای داره؟ این احساس هیچوقت من رو بالا نکشیده. هیچوقت کاری نکرده به جای سکوت، داد بزنم. به جای ضعف، قدرت نشون بدم.

فقط همیشه  دستمو کشیده دنبال خودش و بیشتر غرقم کرده و من بیشتر متنفر شدم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۳
کورالین ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی