کورالین

من یک نبودن بودم...

کورالین

من یک نبودن بودم...

But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here
I don’t belong here

بایگانی
آخرین مطالب

خلاصه که بر باد نرید

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ب.ظ
میگه اگه واسه جای خالیش به خیلیا سر زدی ولی هیچکدوم جاشو پر نکردن، یعنی زندگیت گشاد شده. اون آدم به قدری بزرگ بوده واست که تا به خودت اومدی دیدی زندگیتو تنش کردی و کم کم بیش تر از اندازه جا گرفته. واسه همین بعدش هر کی که بیاد دیگه اندازه اون بزرگ نیست. تو زندگیت جا نمیشه، زندگیت واسش گشاد میشه، تو تنش آویزون میمونه و چند روز بعد پرتش میکنه اون ور!
میگه من که حواسم نبودُ زندگیم داره زار میزنه تو تن همه ولی تو حواست باشه آدمایی رو انتخاب کنی که اندازه زندگیتن و بعد رفتنشون در نهایت تو نمیمونی با یه زندگی وا رفته.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
کورالین ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی