کورالین

من یک نبودن بودم...

کورالین

من یک نبودن بودم...

But I’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am I doing here
I don’t belong here

بایگانی
آخرین مطالب

شروع

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

دارم فکر میکنم به خودم...

فکر میکنم به شبایی که بارون میباره تو اتاق!

به جنی که هیچوقت زیر تخت نبود.

به لرزش دستم رویِ کیبورد...

به کسی که یه روز مخاطب بود.

دارم فکر میکنم به چایی داغ اول صبح!

فکر میکنم از صبح تو چند تا قبرستون دنبالم گشتن؟

تو چند تا غسالخونه پی جنازم بودن؟


دارم فکر میکنم به تو...

به تویی که مخاطبی!

فکر میکنم به بسته ها خالیِ کدئین رویِ میزت.

به داستانکایی که نوشتی و هیچکس نخوند!

فکر میکنم به جملات قصاری که با مداد سفید رویِ کاغذ نوشتی...

به کادویی که زیر تخت قایمش کردی...

اصلا فکر کردی تا حالا دنبال تو، تو چند تا قبرستون گشتن؟

وقتی نبودی یادشون بود نیستی یا تورَم مثل بچه همسایه فراموش کردن؟


دارم فکر میکنم به اون...

فکر میکنم به شبایی که تا صبح ساز میزنه...

به درِ قفل اتاقش که پشتش یه آدم پر از جنونه!

به انقلابُ ولیعصرش...به تجریشُ ونکش.

فکر میکنم به اون اختناقِ تهِ گلوش...

نکنه اونم میترسه از جنی که زیر تخت نبود؟

دنبال اون تو چند تا قبرستون گشتن؟!

ما رو کجایِ این غبار گم کردن...؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲
کورالین ...

نظرات  (۱)

چه اندوهی پشت این شعر خوابیده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی